Polska moda na tatuaże

Własny mały biznes a marketing i reklama

Jak wynika z przeprowadzonych badań, co dziesiątych Polak ma, a co trzecichciałby mieć tatuaż. Do studiów tatuażu zgłaszają się już nie tylko członkowie subkultur, uznawanych za niszowe i wyobcowane społecznie.

Wprost przeciwnie. Moda na tatuaże dotarła pod strzechy. Jej „ofiarami” padły przede wszystkim młode kobiety, mieszkające w mniejszych miejscowościach.

To właśnie one stanowią większość w grupie osób, które zdecydowały się na trwałe ozdobienie własnego ciała. One również zwracają większą uwagę na walory estetyczne tatuażu niż panowie, którzy zabiegowi bardzo często poddają się zupełnie spontanicznie.

Według najbardziej racjonalnych prognoz, moda na tatuaże jeszcze nie osiągnęła swojego apogeum i być może za kilka lat większość Polek będzie mogła pochwalić się własną, mniejszą lub większą ozdobą.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.