Klasyka streetwear’u w polskim wydaniu

Nervous
frugo/123rf.com

Klasyka streetwear’u w polskim wydaniu szturmem opanowała ulice pod emblematem łódzkiej marki Nervous. Rodzima polska firma zwraca się ku modzie ulicy proponując nie tylko styl i oryginalność, ale przede wszystkim wysoką jakość produktów, tak poszukiwaną i niezbędną przy tego rodzaju odzieży. Pod mianem jakości marka Nervous zapewnia możliwie dopasowane do użytkownika ubrania oraz akcesoria, spełniające wymagania co do gatunku, trwałości i wygody jednocześnie.

Założyciele marki, jako entuzjaści skateboarding’u doskonale wiedzą, czego potrzeba im podobnym i wychodzą naprzeciw z własnymi pomysłami podbudowanymi doświadczeniem i pasją. To wszystko połączone minimalistycznym, ale rozpoznawalnym designem ich ubrań sprawia, że są rozpoznawalne i pożądane. Nie trzeba nikogo przekonywać, że funkcjonalność oraz jak najwyższa jakość materiałów, z jakich ubrania są wykonane jest tutaj niezwykle ważna. To zapewnia maksymalny komfort ich użytkowania.

W efekcie połączenia tych wszystkich czynników otrzymujemy fajną, zgrana kolekcję niedużej gamy ubrań, składających się z koszulek bluz i spodni oraz serii dodatków w postaci czapek, skarpet, pasków, portfeli i saszetek o wyraźnej linii stylistycznej i czystej, nie przytłaczającej formie. Dodatkowo ich uniwersalizm zaspokoi gusta sympatyków szeroko pojętego streetwear’u.

Oprócz odzieży i akcesoriów marka Nervous oferuje, jako nowość w swojej kolekcji najważniejsze, co może być przydatne fanom skateboardingu – deski wraz z wyborem designerskich kółek.

Ogromny potencjał firmy na polskim rynku, przejawiający się we wspomnianej już wysokiej jakości produktów, w połączeniu z atrakcyjnymi cenami sprawia, że nisza, która pozostaje jej do zagospodarowania w tego typu asortymencie, praktycznie pozostaje w rękach marki. Wystarczy tylko przekonać potencjalnych klientów, że to, co polskie w skteboarding’u jest najwyższej klasy, a przy tym kreuje nowe trendy. A Nervous to potrafi. Marka prężnie rozwija się od piętnastu lat i przez to potrafi sprostać nawet największym wymaganiom zarówno stałych, jak i nowych klientów. Ich oferta stale się rozwija, a ekipa nie ustaje w wysiłkach, aby ich oferta była jak najbardziej dopasowana do jak najszerszego grona klientów. Stąd klasyka i innowacyjność łączą się w ich produktach w niezwykle udany sposób. Asortyment dzięki temu może być dedykowany klientom w każdym wieku.

Nervous spodoba się każdemu, kto dba o szczegóły swojego wyglądu, a jednocześnie zwraca uwagę na wygodę użytkowania oraz stawia ją na pierwszym miejscu.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.