
Skuteczna promocja usług trenera personalnego
Zdrowy styl życia stał się ostatnio trendem. W związku z tym wiele osób szuka sposobów na poprawę swojej formy. Samodzielne ćwiczenia i treningi wymagają dużego samozaparcia, nie wspominając o tym, że amatorzy mogą ćwiczyć nieprawidłowo i popełniać wiele błędów skutkujących dotkliwymi zakwasami, a co gorsza kontuzjami. Dlatego bardzo potrzebne jest korzystanie z usług specjalistów w tym zakresie.
Trener personalny to stosunkowo nowa profesja, która jednak uprawiana jest już przez wiele osób. W związku z tym niezbędna jest odpowiednia promocja usług, np. napoje energetyzujące z logo.
Własna linia napojów energetycznych i izotonicznych z logo
Pierwszym sposobem na promocje może być energy drink. Warto wybrać takie o odpowiednio skomponowanych składnikach. Jak wiadomo napojów energetyzujących nie można nadużywać, jednak może być to dobry sposób na pobudzenie przed porannym treningiem. W trakcie i po treningu polecane są z kolei napoje izotoniczne, które zawierają m.in. potas, wapń oraz wiele witamin. Dzięki temu mikroskładniki tracone wraz z potem mogą być na bieżąco uzupełniane. Warto zabierać ze sobą na trening personalny napoje energetyzujące z logo. Oczywiście świetnie sprawdzą się również w przypadku treningów przeprowadzanych we własnej sali treningowej, gdzie można ustawić również półkę z odżywkami, przekąskami i właśnie napojami sportowymi.
Odzież sportowa z logo
Do efektywnego treningu potrzebna jest również wygodna, a przy tym pozwalająca skórze oddychać odzież sportowa. Można zlecić wykonanie na trykotach własnego logo. Personalizowane stroje sportowe w różnych rozmiarach, to także świetna forma promocji trenera personalnego. Można tu wykorzystać również hasła motywacyjne na koszulkach, które dodadzą sił w chwilach zwątpienia w trakcie ciężkiego treningu czy pomiędzy poszczególnymi cyklami treningowymi. Świetnie sprawdzi się zarówno dopasowana odzież, jak i lekko opływająca, istotne jest aby w żaden sposób nie krępowała ruchów i jednocześnie zapewniała komfort osobom, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem i nie chcą eksponować nadmiernie ciała.
Pierwsze zajęcia za pół ceny
Spośród oferty wielu trenerów personalnych można wyróżnić się oferując również pierwsze zajęcia za pół ceny. Pierwszych klientów i podopiecznych trzeba jakoś zachęcić, a promocje i zniżki to zawsze dobry wabik. Ważne by zarazić kogoś pozytywną energią i miłością do ruchu, wszak to w czasie aktywności sportowej wytwarza się bardzo wiele endorfin, czyli hormonów szczęścia. Oczywiście istotne jest dobre zaplanowanie pierwszych zajęć, które w przypadku osób, które nieco się zaniedbały nie mogą być nadmiernie intensywne, aby nie zniechęcić do kolejnych zajęć i pokazać, że aktywność fizyczna może być przyjemnością.
Udział w targach branżowych
Spośród metod na skuteczną promocję nie można zapomnieć również o udziale w targach branżowych. Targi fitness to okazja do zaprezentowania swojej oferty. Można przeprowadzić darmowe ćwiczenia grupowe przy dźwiękach muzyki. Dobrym pomysłem jest również konsultacja czy prezentacja skutecznych ćwiczeń na wybrane partie ciała. Na stanowisku nie może zabraknąć również gadżetów reklamowych, takich jak napoje energetyzujące z logo.
Prezentacja ćwiczeń na portalach społecznościowych
Współczesna promocja usług nie może obyć się bez własnej witryny internetowej, a jeśli nie witryny to przynajmniej kont na portalach społecznościowych, gdzie można zamieszczać nie tylko wpisy motywacyjne, ale również filmy z wykonywanymi ćwiczeniami. Mogą to być porady dotyczące tego, jakich błędów należy się wystrzegać przy wykonywaniu określonych ćwiczeń. Można w ten sposób zyskać wierne grono obserwujących, a tym samym również potencjalnych nowych klientów. Udzielanie rad dotyczących diety pomiędzy treningami, a także sposobów na skuteczną regenerację po treningu to także dobry pomysł. Warto również aktywnie uczestniczyć w dyskusjach i w ten sposób jeszcze lepiej trafiać do swoich klientów.
Trener personalny musi być po części psychologiem i motywatorem, a po części doskonałym sportowcem, który potrafi w prosty sposób wyjaśnić tajniki skutecznego treningu. Choć osobowość jest ważna, warto pamiętać o promocji usług, gdyż konkurencja nie śpi.