Antykoncepcja dzisiaj
W dwudziestym pierwszym wieku branża związana z planowaniem rodziny bardzo się rozrosła. Złożyły się na to sprzyjające warunki technologiczne ( możliwość wytworzenia wysokiej, jakości produktu, któremu niedaleko jest do perfekcji), oraz duże zapotrzebowanie ze strony konsumentów.
Obecnie antykoncepcje kupuje większość ludzi w od dwudziestego do pięćdziesiątego roku życia. Wcześniej, ludzie próbowali sobie radzić innymi sposobami, ale ich zawodność, była na tyle duża, że uprawianie seksu wiązało się z ogromnym ryzykiem zajścia w ciąże. Mamy, więc wielkie szczęście, że możemy zaspokajać swoje żądze ponosząc jedynie minimalne ryzyko, a nie tak jak to było wcześniej tylko minimalna szanse na brak konsekwencji.
Wygląda na to, że sprzedaż antykoncepcji nigdy nie zmaleje. Wszystko przez to, że człowiek biologicznie odczuwa silną potrzebę inicjacji seksualnej. Ale nie zawsze odczuwa potrzebę posiadania dziecka, czy choroby wenerycznej. Tak, więc, antykoncepcja jest dobrym rozwiązaniem i naprawdę ciężko znaleźć kogoś, kto nigdy z niej nie skorzystał. W końcu ludźmi rządzą hormony i nie można tego w sobie zatrzymać.