
Trendhim: Bądź na bieżąco z trendami zachowując estetykę
Nie da się ukryć, że męska biżuteria będzie od tej pory przybierała na sile. Pokazy biżuterii męskiej wiosna/lato 2022 w Paryżu, Mediolanie i Nowym Jorku są tego najlepszym dowodem. Oto kilka podstawowych elementów, które naszym zdaniem dodadzą Twoim strojom blasku, nawet jeśli masz na sobie zwykłą białą koszulkę.
Pierścionki: ich nigdy za wiele
Używanie pierścionków, czy też subtelnych, złotych i efektownych sygnetów jest teraz modne. Nasza kolekcja pierścionków to mieszanina rocku, estetyki, kolorowych kamieni i tytanu mocniejszego niż stal.

Tutaj znajdziesz przewodnik Trendhim po pierścionkach.
Naszyjniki: Odważ się na więcej
Nie masz ochoty na perły czy naszyjniki łańcuszkowe? To nie problem, tegoroczne trendy skupiają się na przełamywaniu norm. Połącz ze sobą naszyjniki o różnej grubości lub naszyjnik z pereł z łańcuszkiem. Masz tutaj nieograniczone możliwości.

Tutaj znajdziesz nasz przewodnik po naszyjnikach.
Bransoletki: Minimalizm w najczystszej postaci
Bransoletki mankietowe, pojedynczy i podwójny łańcuszek to strzał w dziesiątkę. By produkt był bardziej osobisty możesz dodać grawerunek, który Trendhim oferuje Ci przy zakupie. Jeśli chcesz założyć dwie lub trzy bransoletki jednocześnie upewnij się, że kolory uzupełniają się wzajemnie lub są takie same.

Tutaj znajdziesz przewodnik Trendhim dotyczący noszenia bransoletek.
Kolczyki: magiczne życie
Nieważne, czy to zwykłe wkręty, czy też kółka z zawieszkami. Kolczyki to najlepszy sposób, by wyrazić siebie. Dlatego coraz więcej mężczyzn decyduje się na przekłucie uszu.

Zrównoważony rozwój to kolejny, obok zatarcia granic między męskim i damskim światem, ważny element tegorocznych trendów.
Trendhim również nad tym pracuje. „Jesteśmy zaangażowani w dokonywanie lepszych wyborów, które pomogą nam zmniejszyć nasz wpływ na środowisko. Z pomocą Sustainawear zdobyliśmy istotny wgląd w kroki potrzebne do przesunięcia naszych działań biznesowych w kierunku bardziej zrównoważonej przyszłości, nie tylko dla naszych klientów, ale także dla naszego wspólnego domu. Działamy również na „najczystszej chmurze w branży!”. Obecnie neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla, Google Cloud dąży do tego, aby do 2030 roku być całkowicie wolna od emisji dwutlenku węgla. Nasze magazyny są również przyjazne dla środowiska, a opakowania wykonane w 100% z papieru pochodzącego z recyklingu. A co więcej, w 100% nadają się również do późniejszego recyklingu!”.